Jutsu Rangi D
Katon Goukakyuu no Jutsu-polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca. Chakra: 100
Katon Ryuuka no Jutsu-Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek, i po nich puścić ogień. Ch:500 Jutsu Rangi C
Housenka no Jutsu-Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć Ch:50 za sztuke Jutsu Rangi B
Bunshin Bakhua-Nasza replikacja która może atakować i na rozkaz wykonującego technike wybuchnąć Ch:500 za klona
Magen Kyouten Chiten-Parząc się komuś w oczy z włączonym szaringanem możemy zamienić się z daną osobą miejscami Ch:2.000 Jutsu Rangi S
Technika znana również jako "Bogini Słońca". Bardzo mocne jutsu, dzięki któremu użytkownik może przebić się nawet przez najtwardsze ściany. Zapewne jest to jedna z zakazanych technik, gdyż po jej użyciu powstaje dość nienaturalny, czarny ogień. Do zastosowania tej techniki wykorzystywany jest Mangekyou Sharingan. Ch:5.000
Przenosimy ofiare w nasz świat iluzji nad którym władamy całkowicie Do użycia tej techniki potrzebnny jest aktywowany MS Ch:15.000
Utakata-Potężne Genjutsu gdy wskażemy palcem na ofiare jest ona w naszym świecie lecz nie możemy tu kontrolować czasu przez co gdy ktoś z drużyny wpuści trochę chakry do ofiary to wyzwoli ją z GenJutsu Ch:10.000
Kamui
Ranga:S Chakra:18 000 Opis: Technika ta wymaga skupienia i odpowiedniej koncentracji, jej wykonanie także zabiera trochę czasu. Wykonawca techniki skupia się na konkretnym punkcie i załamując czaso-przestrzeń jest w stanie doprowadzić do wysłania obiektu do innego wymiaru. Jednakże technika jest bardzo niebezpieczne dla wykonującego, zabiera spore ilości chakry a jej zbyt częste używanie doprowadza do ślepoty. Wymaga MS'a.
Nazwa techniki: Supe-su taimu no jutsu
Ranga:S Chakra:20 000 Opis: Pierwsze Jutsu ukazane za pomocą ostatniego poziomu Sharingana. Dzięki naszemu oku możemy przenosić rzeczy, a nawet ludzi do innego wymiaru! i mogą tam zostać nawet na zawsze. Trudno przed tym uciec, jednakże gdy jesteśmy daleko od przeciwnika nic nam nie grozi. W ten sposób również podróżujemy, jest to jeszcze lepsze niż technika Namikaze Minato - Hiraishin no Jutsu. Wymaga WMS'a.
Nazwa Techniki: Seisouren
Ranga:S Chakra:40 000 Opis: Jest to technika Genjutsu najwyższej klasy. Polega na kontroli umysłu i postępowania innej osoby. Genjutsu jest tak potężne, że osoba która w nie wpadnie może nawet nie zdawać sobie sprawy z bycia kontrolowaną. Nie jest nawet wymagany kontakt wzrokowy. Jednocześnie można kontrolować maksymalnie jedną osobę. Wymaga MS'a(Lub wyżej).
Shikanshi no jutsu
Ranga:S Chakra:20 000(Za aktywacje) 1000(Za utrzymanie) To jutsu pozwala na teleportację na ogromne dystanse w bardzo krótkich odstępach czasu, jego innym zastosowaniem jest sprawianie że ataki po prostu przechodzą na wylot przez użytkownika tego jutsu, innymi słowy ta umiejętność pozwala na uniknięcie każdego ataku Ninjutsu/Taijutsu.
RANGA: LEGENDARNY SANNIN
Przyzwamy Boga morza i burzy który daje nam Legendarny ekwipunek Miecz-który po trafieniu przeciwnika wprowadza go w potężne GenJutsu oraz zbroje i tarcze które bronią nas przed Zwyczajnymi Jutsu Ch:B/z
|